torsdag ^

jahapp. monica ringde imorse, ska dit klockan halv två imorgon. få allt överstökat, så jag blir av med det.
låg och skrev en text till andreas igår, tänkte ladda upp den här.

saknar dig så fruktansvärt mycke. allt det fina vi hade tillsammans, det är som bortblåst med vinden nu och det gör så ont. och nu kanske du inte ens kommer ihåg någonting av det vi hade, inte en ända stund på två år, och det gör så förbannat ont. men jag ska hjälpa dig att minnas, allt vårat, det var det bästa, ett år och åtta månader av ren underbar lycka. för att sen se dig som en storebror och en bösta vän. inne på vårt tredje år nu, men det känns som en hel evighet, känns så overkligt. kanske är på grund av allt vi har gjort tillsammans, det är ju inte bara ett minne, inte en dag. att skriva om allt skulle ta flera år. jag kommer ihåg allting, precis allt! varenda dag i detalj och det vet jag att du gjorde innan smällen också. för när jag träffade dig sist på alla hjärtansdag så pratade vi mycke, om allt i stortsätt, många minnen kom upp och det kändes så himla bra. önskar att det kunde vara så, som då, önskar det så himla mycke.

tänker på dig varje dag, drömmer om dig varje natt, du finns i mitt inre, min själ och mitt hjärta 24/7, vaken som sovandes. varje dag fäller jag miljontals tårar för dig. om jag samlade upp alla så skulle jag kunna tillsätta ett nytt hav i världen, och då skulle jag ge det till dig.

det finns ingen som kan som du, ingen! du är alldeles speciell, särskilt för mig. det kommer aldrig finnas någon jag kommer älska så mycke som ja gör med dig. min obesvarade kärlek till dig är obeskrivlig.

det är egentligen helt sjukt hur man kan känna så. sist sa du till mig; ' jag ska bara ordna upp mitt liv, sen kommer jag tillbaka till dig, lovar dig det!' ingen som förstår hur mycke det värmde i mig, vart så fruktansvärt glad.

Du fixar det här raring! <3
saknar, älskar dig och väntar på dig.
Andreas Agne Hans Olsson, du är stark! <33

image12
kortet taget hos andreas mormor & morfar den 16 Juni 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0