tisdag ^

tudiluu. inte bloggat på ett tag nu, vet inte riktigt varför... har bara inte blivit så. men nu känner jag att det behövs, orkar tyvärr inte skriva upp allt roligt och tråkigt som har hänt sen sist. men ska väl uppdatera lite om allt med bahandlingshemet och allt det där...

hände en del saker för ungefär två veckor sen, ville ta livet av mig och allt såntdär. så dagen efter ringde mamma upp min sockärring, och hon tog mycke allvarligt på den saken. vilket jag inte kan förstå, för vad har inte jag seta och sagt till dom på vartenda jävla möte? jo just att jag vill ta livet av mig. åh, ;@ idioter. menmen, i alla fall så skickade hon in en akut ansökan till ett hem då, som jag inte vet någonting om men det ska nog bli bra, jag är nöjd bara jag får hjälp liksom. men nu har det gått två veckor och hon har inte hört av sig, idiotkärring säger jag bara. så jag ska ta och ringa upp henne imorgon så ska hon få se på andra bullar.

har börjat prata med en helt underbar och helt fantastisk kille nu :> synd bara att det är så långt ifrån, cirka trettio mil typ. men han är inte som alla andra, han är helt speciell, finner inga ord helt enkelt. förstår bara inte varför alla sånna killar ska bo så himla långt bort ;/ men det fixar sig väl på något vis hoppas jag :> 

andreas är på bättringsvägen nu också, helt underbart att veta :> han kommer att klara sig, om inget förutsägsbart händer då då. men det hoppas vi inte på. det ända som vi har att vara lite oroliga över är om han skulle få lunginflamation, för så vet dom inte om han klarar det. men det får vi hoppas att han inte får. resperatorn är borta nu :> och sist jag hörde något så andas han till 75% själv (Y) kanon. han flyttas till barnavdelningen nu snart, till helgen tror jag det var. så han gör ju framsteg, vilket glädjer mig så fruktansvärt.

alex kontaktade mig för ett tag sen, och det var väl helt okej med honom, inga större fel verkade det som. och jag är ju glad att någon utav dom hade tur i alla fall. tänkte jag skulle fortsätta hålla kontakten med honom nu. för trotts allt så har vi jvligt många roliga minnen tillsammans sen ödeshög tiden med andreas. :> 

på börjat att lägga plattor utanför, precis neranför trappan, blir riktigt snyggt faktiskt. kanon bra (Y) pappa håkan är så duktigt så, har tyvärr inte kunnat hjälpa honom så mycke pga. ryggen, men på måndag ska jag till sjukgymnasten så då får dom lösa upp ryggraden så jag kan röra mig. för just nu kan jag liksom inte göra någonting ungefär, inte böja mig ner eller så. knappt så jag kan ligga ner längre. men han fixade det sista jag var där, så det ska nog gå bra denna gång med.  sen efter det kan jag börja hjälpa håkan :> ska också börja gå ut och gå med mamma, måste vara hitta lust och såntdär. men mamma peppar mig som fan.


image9
http://www.familj.se/kom-hem-nu-min-bror



det var i alla fall ett litet inlägg. ska bli bättre på att uppdatera. byye for this time. love / alxx.

Kommentarer
Postat av: jennifer elmqvist

hoppas att andreas klarar sig :) hoppas det för din skull eftersom att jag inte känner honom.

2008-05-14 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0