tidsdag ^

jahapp. inte bloggat på ett par dagar, hade tänkt skriva ett inlägg igår. men efter att ha varit vaken från cirka halv två på söndags eftermiddagen till halv två igår eftermiddag ;/ åkte in till skolan vid tjugo i åtta. lekte med bästa jonna, bästa marcus och många fler :> sen åkte jag hem, var hemma vid halv två, startade film nedladdningen och gick upp pch la mig, så förbannat skönt. sov tre timmar, sen gick jag upp, sen kom linn och emil, sen tog jag en attarax och sen la jag mig igen, den här gången för natten. kollade på linas kvällsbok en sväng också. 

idag väckte linn mig vid kvart över sju, gick upp och gjorde mig iorning, åkte med bussen till skolan där jag mötte jonna, vi gick och satte oss på busstorget och tog en röka då linda kom och sen daniella. myys :>

sen blev det att ringa ner marcus, möta mamma, ta ut pengar och köpa frukost. gick ner och satte oss inne i pressbyrån och käka, gytt. så kom kamilla, emil, marcus och sölvning. länge sen jag träffade alla. sen gick jag faktiskt på en lektion idag, GRATZ på mig :> jag är faktiskt really proud of mig själv. 

nu sitter jag här i soffan med raggarfarmor :> ska snart upp och duscha sen ska jag plocka iorning kläder på rummet där uppe. imorn åker jag in till askersund, ska till sjukgymnasten :> sjööönt (: sen ska jag ner och visa lite saker för ingvar. bäst att han får reda på sanningen, tycker så himla synd om honom fast jag är sur på han.

skönt att du och jag kan prata igen i vilket fall, saknat dina gulliga/porriga sms faktiskt :> kanske blir sånna nu igen, tack (: så glad att du kan lyssna i vilket fall. ses någon dag, längtar! <3

ner och hälsa på bästaste andreas i slutet av veckan eller till helgen. ska bli så fruktansvärt skönt, ska läsa mina texter för honom. hoppas han kan kanske känna igen doften lite grann i alla fall, ska ha på mig parfymen jag fick av honom. kommer nog bryta ihop, men jag ska göra mitt bästa. kan tänka mig hus lillebruur kommer reagera ;/

image12 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0