onsdag ^

jahapp, var inne och läste om andreas igår kväll/natt, han gör stora framsteg som sagt.

hittade en kanon bra hemsida idag :> www.modeakuten.se gå in & slå en titt vettja. kanon billigt, super fina piercingsmycken till ett billigt pris, kläder osv.
 
image8

tror jag tar och beställer hem denna med mycke mera, kirrar ju snart min navel igen, 28de när mia kommer hem :> så det blir även att fixa hem lite smycken till den, tjusigt :> men med det stora utbudet på just piercingsmycken så vet jag inte riktigt vad jag vill ha ;s så jag tänkte nästan lägga ut lite förslag här så får ni skriva och rösta vilka ni tycker :>



idag har det förövringt inte hänt så mycke, gick upp runt halv ett. klädde på mig, gick ner och tog min morgon cigg, göttarns ;> sen vart det lite tv, bara skit som vanligt så jag övergick till datorn, vilket var mycke intressantare. sen vart det lite käk, och sen har jag väl bara suttit här ungefär. sitter och läser lite gamalt, skriver lite på en text då och då, laddar hem musik och film. vilket liv va? ;> men det är i stortsätt vad mina dagar går ut på. men jag måste verkligen börja med mitt skolarbete nu alltså ;s opepp som fan på det, menmen, ett måste är ett måste. får se hur det går.

http://afuckinfreak.bilddagboken.se gå in, kolla bilderna & kommentera (A) :> byye for now. PUSSHEJS!





jahapp, nu är jag här igen. måste bara uppdatera lite igen ;>

nu är det så att min bebis, cheva. har vart med kattbebisar nu ett tag. och idag nu vid nio eller så så satt jag och raggarfarmor ute på trappan och rökte.

satt där och sjäng på truly, madly, deeply [ stavning ]

raggarfarmor; TYST! TYST! TYST!
jag fortsätter sjunga.
raggarfarmor; MEN TYST DÅ!

pippip hör vi under trappen. ja får panik, slår upp dörren och skriker till mamma; CHEVA HAR FÅTT BEBISARNA NU! mamma kommer utspringandes med lillebruur hack i häl. då låg dom längst bort i det innersta hörnet under alltan. så håkan fick krypa in, lägga över dom i en låda och ta ut dom. sen springer jag och mamma in och flyttar över dom till badbaljan där dom får ligga så länge. så himla söta var dom :> vart alldeles tårögd, trodde jag skulle börja gråta men det gick bra. så nu ligger dom här bakom ryggstödet på soffan i baljan och snuttar på mamma cheva :> min bebis har blivit stor :> var bara tvungen att skriva om det. kanon fina är dom.

två stycken som ser precis likadana ut som henne, en som är naturvit/beige och en som är vit med svarta prickar, och i prickarna är det lite rött, så det är liksom svart och beige spräckligt :> kanon söta. och här kommer en bild :>

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0