onsdag ^

jahapp... nu sitter jag och talar med angelica i luren (: ska till skolan imorgon, faktiskt. (Y)

klockan ett imorgon ska jag till sjukgymnasten för ryggen, ska bli skönt som fan. kanske kan få lite orning på den då, igen. skönt. sen efter det ska jag iväg och pierca naveln för andra gången :> äntligen. sen kilar jag upp till carina och danne :> carina ska eventuellt klippa mig. ska bli skönt. ny frisyr och allt till avslutningen och det.

idag har det väl inte hänt så mycke faktiskt, vaknade vid tolv. åkte in till stan, upp till kerstin där mötte linn mig. gick och satte oss i korsningen och vänta på att hämta emil hos dagmamman. då kom sophie :> sen hämta vi emil, gick ner på busstorget. mötte marcus som var ute och gick med sussie och även angelica. gick in och köpte glass och dricka. sen satt vi där nere ett tag. sen kom håkan och hämta oss, åkte upp till christopher och hämtade linns sista saker. sen for vi hemåt. sen satte jag mig här en stund, sen ner på baksidan och monterade upp typ halva poolen, in, käka lite. sen sitter jag här igen, en stund. ska snart gå upp och lägga mig och kolla på första bring it on filmen. :> talade med lotta idag också, ska åka ner och hälsa på snart. saknar ju min familj. först blir det till matilda i juli ett par dagar/veckor :> då det är johannamarken. sen någongång efter det blir det åstorp till mamma lotta och resten av familjen. <3333 :>

igår var jag i stan, lekte med jonna och marcus mfl. sen kom carina och danne ner till busstorget en sväng, så jag och kamilla gick och prata lite med dom. då fick jag stränga order om att komma upp och fika senare på eftermiddagen :> jag och jonna åkte hem till mig med fem över ett bussen, hoppade lite stuttsmatta och kollade lite film. sen åkte vi tillbaka till stan med fem bussen. danne kom och hämta mig på busstorget, kom upp dit, sen satt jag och carina och hade en kanonfin pratstund i solen, sen var det käk. dannes kanongoda köttfärssås med chili, mumma. sen prata lite till med carina och danne. sen fick jag vara med och skruva på den svarta raggarbilen :> det tyckte jag var riktigt snällt (: sen gick vi in och kolla till kissebebisarna dom precis hade fått. två svarta, fast den ena hade lite vitt också (: sötisarna. sen ut till bilen igen, sen kom håkan och hämta mig, for hemåt. sen precis när man svänger upp till sänna kommer jag på att jag glömt min väska, SMARTSKAFT! så det var bara hem, lasta ur ett ton plattor sen åka upp dit igen (: vart kvar där en kvart typ, mamma och carina stog och prata lite och jag gick iväg till danne och marcus som fortfarande höll på med bilen. sen hem, satt här en halv timma, ringde jonas, och sen gick jag upp och la mig.

andreas raring, tänker på dig hela tiden, ber för dig! jag kunde äntligen komma ner och se dig med egna ögon, det gjorde så förbannat ont, men det var ändå skönt på något vis, för det var mycke bättre än jag väntat mig. största lyckan var nog när sköterskan sa att du kände igen mig, du ville gärna kolla på mig, men liksom inte i ögonen av någon konstig anledning? menmen. det gick ju bra i alla fall, fick hjälpa henne att lägga i din träningsboll i handen på dig. saknar dig, du får faktiskt ta och komma hem snart. du betyder så himla mycke, de vet du. du är ljuset i mitt liv, kan ju prata med dig om precis vad som helst, allt mellan himmel och jord. och det känns så skönt att ha en sån vän. och du vet att du kan göra detsamma med mig, alltid. jag kommer alltid finnas vid din sida, vad som än händer, kommer vara en vakande ängel. ses när du kommer hem min vän. älskardig <3

image17

nattinatti. love / alxx.

Kommentarer
Postat av: annis

vad har hänt honom ? :/

2008-05-29 @ 14:36:31
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0