måndag ^

jahapp.

hänt idag? jo, åkte in till stan vid halv åtta, jag linn och emil gick och mötte angelica, stod och tala lite. sen följde jag och jonna linn och emil upp till christopher och hämta blöjor sen gick vi med lillen till dagmamman. han satt på mina axlar hela vägen, det tyckte han var jätte roligt. men han har blivit jvligt tung nu ;/ lite ont i nacken, men vad gör man inte för dom små solstrålarna? :> sen kila vi ner och mötte angelica, gick till ica och köpte cigg och loka :> sen till shell för linn skulle ha sitt jvla kaffe :> sen busstorget igen. träffade marcus. sen skulle linn upp och tala med christopher så jag och jonna följde henne upp och satt och vänta en och enhalv timma utanför sofia magdalema kyrkan. där vi hade kanon kul :> hahah. sen kom även angelica. kila ner till lekparken vid lägenheterna och gunga gungbräda :> sen kom linn, gick och tog ut pengar sen gick vi och käka. ner på busstoget där storasyster mia mfl. var :> köpte cigg. sen gick jag marcus och linn och hämta lillen hos dagmamma, sen vidare ner på busstorget sen åkte jag hem. där min nya lur låg på bordet :> överlycklig. hihi. sen kom lilla och emil, och sen även angelica :> hoppat lite stuttsmatta och sjungit singstar (: nu ska jag snart ringa jonas, sen ska väl jag och min fru kolla film och sova. nattinatt. love / alxx.

någon som är intresserad av barnleksaker- kläder får gärna höra av er. har lite skit vi behöver bli av med.
finns även lite böker och cdskivor i blandade kategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0