lördag 00.39, kalla det vad ni vill :)

image13

jahapp, idag fyllde moster erika år, 40 :> tant <3 ;}

gick upp runt typ tolv- halv ett. satt här en sväng, sen blev det upp i duschen, platta håret, i med löshåret, spraya och fixa risyr, på med min klänning jag köpte till avslutningsmiddagen och leggins, sen sminka mig lite. sen kom skjutsen och hämta oss. gick av på torget, linn skulle upp och hämta emil så jag mamma och lillebruur gick före till folkets hus. där var det redan fullt ös. gick in och grattade erika. sen gick jag angelica och nicole ner och skulle möta ida, som inte kom då :} gick upp igen, sen ringde ida. ner till busstorget igen och mötte henne, tog en snabbrök sen upp igen. sen var det käk, fifan vilken god potatissallad tomas hade gjort, mumma :} käka lite. sen gick jag mamma angelica ida och nicole ner till pressbyrån och köpte cigg sen upp igen. då var det paket öppning :} hon fick massa fina saker. en spa resa för två chicks, då hon ska ta med sig pia [ kusinen från borlänge ]. gött, jag vill också följa med. sen drog ida angelica och nicole med bjömpa till åsbrorocken, så jag vart typ helt alone med kidsen :} men det var myys. dansade lite med emil, och sen busa jag massor med jonathan rasmus liam och robin, bäst att passa på, får ju inte träffa jonte och rasmus ;/ menmen. dansade lite och så. sen gick jag ut och talade lite med släkten från borlänge som kommit :} kanon kul att träffa dom. sen började alla dricka mer och mer, och bli kalasfulla, då gick vi till torget och blev hämtade av våran skjuts. sen hem, då var dom kvar en stund, livat var det ;d sen åkte dom och nu sitter jag här, laddat upp alla bilder på min bilddagbok, och här orkar jag verkligen inte ladda upp alla, så gå in där och titta på dom :} http://www.afuckinfreak.bilddagboken.se

ska väl snart se om en utav filmerna har laddat färdigt [ linas kvällsbok, suger jag vet ;d ] så jag kan få gå upp och lägga mig. mamma och lillebruur har redan lagt sig och sover säkert. bytt nummer nu med, sköööönt! nu har jag inget mer att skriva. byye for this time, i'll be back.  love / alxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0