fredag ^

jahaja... hej igen... idag skulle jag ha gått upp vid sju tiden, för att åka skolbussen in till stan, skulle träffa monica på ungdomsmottagningen. men jag orkade inte, så jag fick ringa henne på hennes telefon tid, fick tag i henne vid tio i nio. bestämde att jag skulle vara där halv tolv. men kom inte upp till tjugo över tio bussen heller, så mamma fixa tid till mig till halv tre istället. så jag gick upp vid halv två, käka, och gjorde mig orning. åkte fem över två. gick direkt upp till henne, tala med angelica på vägen dit. satt där i ungefär en halv timma, sen kila jag ner på stan och mötte mamma på nordiska. köpte ett par ballerina skor, bild kommer :> sen köpte vi lite annat, ett anteckningsblock som jag kan skriva mina texter i. tänkte jag skulle skriva av texterna till andreas där i, blir enklare att ta med det. sen in på ica och handla till min pasta och kycklingsllad och lite annat. sen gick vi till torget för att vänta på bussen, kallt som fan, höll på och frysa ihjäl, kallt satan, BUUUUUHRR! sen kom den, åkte hem, och nu sitter jag här. nyss fikat med lillebruur, så nu sitter han här brevid och kollar andra avenyn och jag sitter och skriver här.

ikväll ska jag fixa iorning pasta och kyckling sallad, sen ska jag mamma och lillebruur kolla film, äta sallad och tacos och myysa :> uppdaterar nog mer senare :> byye for this time, see you, love / alxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0