fredag lördag söndag ^

jahapp

fredag; morsan fick för sig att vi skulle fara till örebro idag ist för imorn. åkte först till skopunkten, skulle köpa avslutningsskor, och det gjorde jag. svarta pumps :> sen vart det att åka till marieberg. upp på H&M och kollade runt lite. inhandlade en grön kortärmad skjorta, ett rosa randigt linne och en mascara. bilder kommer längre ner.
sen for vi till McDonald's vid gustavsvik. sen till coop. där jag inhandlade två par leggins, ett par blå och ett par lila- rosa, två böker och en film.
lördag; for till motala. åkte runt hela stan för att hitta en djuraffär. sen åkte vi till maxi. parkerar och sen ser jag att dom öppnat en där, haha, mamma höll på att slå ihjäl mig :> gick in där, men fanns självklart inte det vi skulle ha. in på maxi. där handlade jag mit ett par gröna ballerina skor med blommor på, ett singstar [ svenska schlager ] och en grön tunika. sen kom vi hem, hoppade lite stuttsmatta med lillebruur, sen sjöng vi :> gud vad det låter fint när han och jag sjunger, eller inte :>
söndag; åkte till linköping och hälsade på andreas. skönt var det :> kom in och fick se han sitta där. vill inte skriva så mycke om det här. men det gick bra i alla fall. höll hans hand och pratade med han och så. fick även lägga bollen i hans hand och så. sen var det att fara hemåt, fast det kändes inte så bra ;s menmen. pussade han hejdå på kinden och gick med tunga steg, ville verkligen inte. men inte sista gången jag åker dit i alla fall.

nu är jag i alla fall, grillat lite och så. och nu senare har jag pratat med matilda min älskling :> johannamarken -08 blir av :> YEEEEEEEEEES! åker nog ner runt den nittonde, förhoppningsvis. sen stannar jag där i ungefär en och en halv vecka :> så kul ska vi ha vill jag lova :> hoppas på att få träffa alla, och sen försöker jag ju övertala cenny att åka ner.

image14
den gröna skjortan, fast den är ljusare.

image15
vackraste skorna :>

image16
brukar inte ta på mig rosa, inte min färg. men skyll på matilda :>




dessa söta ballerina skor köpte jag på maxi motala i lördags :> mycke tjusiga :>


resten av sakerna har jag inte bild på.
det var allt för mig denna gång. but i'll be back, byye for now. love / alxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0