torsdag ^

tjingeling... här igen då... sitter här och kollar lite på tv och har super tråkigt, så jag tänkte fördriva tiden litegrann. i veckan har det inte hänt sådär värst mycke, i måndags kom angelica ut och bada i poolen med mig och lillebror. eftersom hon skulle åka till tallinn med sin klass på tisdagen. vi hade det mycke trevligt :>

tisdag; åkte in till stan, träffade angelica lite. jag linn emil och jonna satt på busstorget. och angelica och resten utan 9E skulle åka buss från stan till hallsberg där ifrån skulle dom ta tåg till stockholm. såg bussen åka iväg och börja nästan gråta. men hon kommer ju hem ;> sen vart det möte med ingvar, och det gick faktiskt helt okej. sen gick jag marcus och jonna upp till ica och köpte frukost, sen så gick jag linn och jonna till lilla cafeét och fika. sen hämta lola mig och jonna på busstorget, och vi for till örebro, jonna skulle handla avslutningskläder. först åkte vi till lager 157 sen till marieberg, men vi fick bara med oss hårfärg och ett par jeans hem till henne ;/ menmen, till avslutningen lånar hon vita leggins och en lång tröja av mig (: efter örebro följde jag med henne hem, packade ihop lite badgrejer och så, sen börja vi vandra mot viksjön. där vart vi osams och jag skulle gå hem ringde jag till mamma och sa, men hon kom och hämta mig på fyrhjulingen. hem, bada och så ;>
onsdag; badade med lillebror och emil i poolen, men jag och lillebror vart osams som vanligt. malin skicka sms till mig och fråga om jag ville följa med och bada. så hon hämtade mig vid grillen sen for vi ner till harge. satt och tala en bra stund innan vi kom i vattnet, men vi gick bara i till midjan typ, det var svinkallt ;> det var mysigt :> <3 sen kom jag hem, plockade iorning mina kläder och slog igång datorn.
torsdag- idag; sitter och kollar på tv nu, värdelöst, väntar på att mamma ska komma hem. idag vet jag inte riktigt vad som händer. kanske uppdaterar mer senare.


tisdag är det sunedag och avslutningsmiddag. då går jag klädd i mina svarta pumps och min rosa prinsessklänning :)
onsdag är det avslutning, ska inte vara med i kyrkan, men är med i klassrummet, utsläppningen och skrinda.
då går jag klädd i min kanonfina svarta klänning med gråa- vita prickar och svarta pumps :>

None



igår kom det ett paket med kläder, där i var det ett par leopard leggins till mig och även ett par hel vita. tjusigt (: det andra paketet med cirka tjugo plagg i kommer någon dag nu :>




allt för just nu, over&out. love / alxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0