tordag 01:24, fredag ^

jaha... nu blir de uppdatering ;s ganska okej dag? var i örebro med mamma och håkan. handlade ett par jeans :> och lite smink till avslutningen. bilder kommer typ... nu :d        finns dock ingen bild på ögonskuggan, hårfärgen & jeansen

        
 köpte i alla fall en guldig ögonskugga som glittrar jätte mycke, två slingmedel av den ljusaste nyansen, blondi på ingång ;> och även ett par jeans, sitter kanonbra faktiskt (:


anyway... kände att ja behöver uppdatera lite här idag ;s
andreas ligger kvar på sjukhuset ;/ men han har fått varit ute i det fina vädret. kommer ihåg somrarna med honom, han älskade att vara ute på brädan, cykeln eller inlinesen, när solen stekte som mest och jag helst ville sitta inne ;d men det fick jag inte, jag skulle ut. alla sommarkvällar ute, du och jag, fanns inget jag tyckte var så avslappnande och mysigt som det. och nu är sommaren här, men vart är andreas? var är min bästa vän? fan. jag kan knappt tro det, den nittonde april -08, natten till den tjugonde, fick jag ett sms av din lillasyster och även en av dom som står närmast mig, som jag älskar som en syster om att du låg i koma och massa. fick ringa upp wahlner, efter vi hade lagt på bröt jag ihop totalt, visste inte vad jag skulle ta mig till eller vad jag skulle göra. jag satt här uppe helt hjälplös. allt gjorde så himla ont. jag önskade så väl att det kunat varit jag istället. men så vart det inte. nu har det gått lite mer än en månad, och jag har bara hunnit varit hos dig en gång. men jag kommer snart igen. jag följer lotta stefan & robins blogg, läser den varje dag, det är många som stöttar dig vännen, riiiiiiiiiktigt många. jag mamma robin håkan linn angelica och resten av familjen och vännerna här uppe håller alla tummar för dig, vi hoppas för dig. för du är en mycke speciell varelse andreas. du är inte som alla andra, du är andreas agne hans olsson. idag läste jag att du fått blodförgiftning :'< hur ska jag reagera? jag vet varken ut eller in, utan dig klarar jag mig inte. du lyser ju upp allt för mig, du fick mig att släppa alla mörka tankar efter johan, och nu? nu får jag klara mig själv, med dina ord ekandes i huvudet på mig. kan du inte bara komma hem? kan jag inte få vakna upp och inse att allt bara har vart en fruktansvärd marddrömm. jag förstår inte. men när du kommer hem, då kommer jag finnas för dig, vad som än gäller, kommer vara som en vakande ängel som sitter på din axel. ställer upp till vilket pris som helst. för utan dig klarar jag mig inte. saknar dig killen, kom hem nu! <3



love / alxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0