helgen ^

jahapp, nu var det länge sen igen, hinner aldrig skriva längre ;s

torsdag; åkte in till stan och träffa jonna marcus och linus nere på busstorget, lekte lite med dom. sen gick marcus och linus hem till marcus. sen fick jag och jonna aptråkigt så vi gick upp till dom, satt där. sen skulle jonna åka hem, då ringde jag angelica så hon fick följa med mig till grillen och äta. efter det gick vi bort till folkets hus och tog en rök, sen hade mia äntligen kommit hem, så jag och angelica gick dit. jag sminkade mia sen piercade jag naveln :> fint vart det. sen vart det busstorget igen. där mötte jag lillebruur och vi åkte hem.
fredag; följde med mia till hallsberg på morgonen, träffade lite folk och så, träffade bazze vilket var det roligaste, verkligen saknat min bästa vän :> sen kom angelica kom ut och vi badade i poolen. sen åkte vi till örebro och handla. jag köpte ett par tofflor och lite skit till håret. sen hem. sen skjutsa mamma och håkan in mig till askersund där jag skulle sova hos angelica. vi drog ut på stan en sväng, det sög kan jag lova. for hem till henne igen, kollade film och sov.
lördag; åkte med angelica liam och lello ut med båten. la till någonstans i åmmeberg. nära en stränd där tomas och carina mfl var. fast jag och angelica satt väl mest i båten där solen låg på riktigt ordentligt. sen for vi hemåt, stanna till på netto. packade när vi kom till henne sen tog vi moppen och åkte ut till mig. sen följde vi med jonas och linn till cruisingen i mariestad, gött :> åkte pontiac trans am :> tog ett varv och cruisa, sen parkera vi på en gräsmatta med alla andra amrikanare :> träffade rikard. sen kom carina och danne och dom. talade lite med dom, extra föreldrar :> sen ringde åkesson och då skulle vi åka. åkte upp till klubben i mariestad, sen skulle åkesson åka med oss hem, och jag kan lova er att det var trångt som satan, fifan. stannade till på en shell mack så jag och angelica fick göra vårat toalett besök, äntliiiigen :> sen for vi hemåt, men då fick åkesson sitta fram för det vart för trångt med han bak, så jag linn och angelica satt bak istället. sov, och vaknade av att vi stog stilla, hm. då var vi redan i laxå där jonas skulle tanka. efter det vart det askersund där vi skulle lämna åkesson, sen bar det av mot sänna :> hemma! trött som as var jag och angelica, så vi käkade lite sen vart det att dejta sängen, gött!
söndag, idag; vaknade runt tolv, tog på mig badkläderna på en gång, sen gick jag ner på baksidan där alla andra var. badade i poolen med lillebruur och angelica. sen sola, gött. även fast jag har världens bränna sen igår, svider som fan på axlarna :> men det blir fint om ett tag. haha. sen somnade jag där i solen på luftmadrassen och vaknade av att alla andra hade gått, gick upp och slog på datan, sen käka vi lite och nu sitter jag här. angelica har precis åkt. vad händer ikväll? sova tidigt och kolla film. imorgon blir det carina och danne, då carina ska få klippa mig, äntligen.

sunedagen nästa måndag då våran klass ska vara raggare, passar ju skitbra! (Y) ;> dit ska jag.
sen blir det avslutningsmiddag på tisdagen, sen på onsdagen säger vi hejdå till sjöängen, GÖTT!!!
torsdagen blir det skaras sommarland och sista natten med gänget. då blir det sophie och jag i skara ;>


image18


allt för mig idag, love / alxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0