torsdag ^

kanske ska börja med att uppatera lite om allt innan ja går in på massa så ni kanske förstår bättre.
har haft ett apskumt liv kan man säga, allt ä åt helvete. mobbning, morhot, osvosv.
mår psykiskt dåligt, & håller på att få hjälp.

allt blir bara värre å värre. nu kan ja snart inte va hemma längre för att ja å lillebruur inte gå ihop. han vet om alla problem ja ha me mitt humör å mina aggritioner, men han sitter å driver fram ett utbrott. han vill att ja ska få ett psykbryt hela tiden. men de verkar som om ja inte kommer nånstans, får ingen hjälp från varken soc lr BUP. fuckthem! de ända ja får ä tabletter å samtal, å hur fan ska de kunna hjälpa mig? för att få riktig hjälp krävs de att ja ska på ett bryt å slå sönder hela huset lr skära sönder handlederna, för utan de fattar dom ju inte. ska sätta mig ner å kolla lite efter ett behandlingshem, blir ju illa tvungen att gö de själv. men dom kan ju ge sig fan på att fakturan för allt skickas te dom. de ä deras plikt att hjälpa folk. men inte mig, nejnej! jävla fittidioter.

de går framåt me boken, ja har redan skrivit två kapitel å lite texter ja ska ha med. idag gick ja ner te hargebadet å satte mig på stranden å skrev. texten blev såhär:

Vilken känsla... Att se vattnets vågot komma rullandes upp på strandkanten. Det har precis börjat mörkna och man ser alla konturer så väl. Dimman kryper sakta fram och det känns som om ja inte ä ensam längre. Alla träd ser så fridfulla ut. Månen syns så bra på den mellanblåa himlen. Det börjar bli kyligt, men allt ä så vackert. Solen har precis försvunnit också så det ä bara månen som lyser upp allting. Vågorna blir starkare och starkare och dom börjar komma närmre nu, men ingen har väl dött av lite vatten förr. Några enstaka lampor lyser vid sommarstugorna en bit bort. Nu har dimman krypit fram ordentligt och ja får ett obehag i kroppen. Vattnet ä så vackert och det känns som ja vill bli en del av det, ja vill också vara vacker!

sen kom mamma & håkan ner å hämta mig å lillebror för att vi skulle fara iväg in te stan å hämta moster [ raggarfarmor ]. hon ä den som lyser upp allt just nu, hon ser allt positivt. sen åkte vi hemåt, tog en rök. å sen satte ja mig här. å framåt kvällen / natten nu ha ja inte en aning om va ja ska gö. kommer ju inte sova iaf. men nu ska ja kika lite om ja hittar något behandlingshem, sen ska ja kolla efter en bil. byye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0