onsdag ^

hello fuckers. kan ju inte tänka mig att någon läser, butbut! livet går inte under för de.

BORN TO BE WILD

nu tänker ja då jävlar inte vara snäll längre. på freda ska ja te soc, ännu en gång. dom ska tydligen erbjuda mig nån jävla skola i örebro. hmms, hur ska de få mig att må bättre? ska ja gå i skolan vill ja gö de i MIN skola liksom. & ja går inte inte skolan för att ja kan inte konsentrera mig, de ha ja liksom förklarat för dom. va ä de dom inte fattar? va ska ja gö för att dom ska fatta? ja börjar skolan när ja ha fått tebax min konsentrationsförmåga. men på freda ska ja dit själv, HIHI! :) nu växer hornen fram i pannan. såatt lyssnar dom inte då, då kan ja gö vafan ja vill... eftersom mamma ä den ända som kan hålla mig när ja får ett utbrott & hon ä inte me. så good luck säger ja bara. om ja så ska slå in de i huve på er så, men de ä ju upp te er själva liksom. hahaha! somsagt:
Born to be wild!

nu sitter ja här me moster ninni :) vid varsinn data framför tv:n, de ä så de ska va (8) laddar hem lite music & så (: najs som fan äre. sjuk nu, inte vatt de på hur länge som helst :/ så skönt att typ rensa kroppen på all skit. men denna jävla allergi vill ja mer än gärna slippa :/ fanfanfan! menmen, that's life typ. hoppas bara ja blir frisk te den 25de :) för då äre bowling som gäller. :) WOPIDUUUU! me moster mfl.

lördas va ja & moster ute & åkte en sväng me en. nämner inga namn, lika bra så. kul som fan hade vi. åkte in te örebro, mässan. där träffade ja jonas <3 :) najs som fan, saknat min sötnos! sen drog vi te Max & käka lite. sen skulle tamminen åka me oss hem, fett kul va de :) åkte nåra varv på stan. & full som han va, ner me rutan & härja på alla. fyfan va ja garva, ha no aldri haft så kul i hela mitt liv. haha, hoppas de blir fler sånna kvällar. på hem vägen drog vi förbi kumla, där vi träffade disel fredrik & nån mer. sen helt sådär bara såg ja robert vuolo gå ner för trappen :) WOPIDUU! så hälsade på han. sen typ åkte vi te rönneshytta & släppte tamminen sen hem me mig & så. thx for a nice kväll folket :) <333

sönda vaknar ja upp tvärsjuk, WOPIDUUUU! :/ fuckfuckfuck! men nu ha ja iaf blitt lite bättre. bara allergin & hostan som spökar. annars mår ja faktiskt rätt okej. talade me larsson idag också, raring saknar dig :) <3 sen tala ja me jonas <3 :) i telefon en timma. haha, pyttsmå tusenfotingar som ha gruppsex ;D jaoofyfan. nu ska ja va lite social iaf innan ja ska kila upp & bädda ner mig :) byye for this time, i'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0