lördag ^

hopp. länge sen nu igen... menmen, ha hänt mycke sen dess... orkar inte skriva ner allting, men en del iaf...

lördag 19 April: for in till örebro med mamma, moster, lillebror & håkan. fick sms från johan som ville att ja skulle komma till honom. talade me mamma & ja fick :) kom hem, duscha & gjorde mig iorning sen kom han & hämtade mig vid 18.30, åkte hem till honom, la oss & kolla på simpssons ;D & nån konstig film :/ massa myys :) <3 sen somna vi en sväng & vaknade vid 23.30 då gick vi upp & så for vi hemåt. kom hem vid 23.40. talade lite me mamma & moster, käka lite sen stog ja & rökte under fläkten då de kom ett sms från amelie där de står att andreas ligger på sjukhus i koma. fattade typ ingenting :s sen ringde ja upp sandra wahlner som förklarade allting för mig. :'< allt kom bara som en j-vla chock :s sov typ ingenting den natten...
söndag 20 April: kusin angelicka kom ut & hjälpte mig att klara mig igenom dagen. åkte ner till haga på moppen, vilket va väldigt myys <33 satt bara & tala i stort sätt, vilket va väldigt skönt. sen åkte vi hem & la oss & kollade film...

onsdag 23 April: marknaden i askersund, hade bestämt att ja verkligen inte skulle gå. men så tvingade ju moster me mig att gå me henne, emil, jonas, pirre & hanna. men så vatt de inte, utan ja gick me moa, mia mfl. sen kom patte in & va me oss... åkte karusell & köpte en ascool tröja till emil. va en tecknad bild på eddie meduza, sen stog de raggare föralltid :) den va fräck! ;D köpte även ett par solbrillor...

fredag 25 April: moa drog me mig in till stan för de va tydligen grillfest i haga. drog till haga, sen vare typ inga där :s de va typ; moa, ken, ja, lina, madde, emelie, emil, marcus, offer & sölving. sen gick ja & moa en sväng... hamnade på busstorget & rökte där ja träffa mange. sen kom gif <33 :) gick till banken & vidare till borgmästarholmen, lr barnensö... hela kvällen va typ knas :s massa skit som hände... sen kom jonas & moster & hämtade mig & moa vid 23.20. åkte hem, käka lite & gick & la oss, supertrötta! sen hållde gif <33 på att tjata massa om att vi skulle komma ut & grejer vid 02.30. så vi gick, mötte han & john. sen hem & sov.
lördag 26 April: vart me gif <33 till&från hela dagen :) moa åkte hem vid 19.00 lr något... va me gif <33 te typ 20.00 för sen kom verra & mut & hämta honom. då gick ja hem, sen nu sitter ja här. ä så förbannat trött. & imorn blir de antagligen att leka me myysgif igen :) <33

byye for now! i'll be back.

Kommentarer
Postat av: jennifer elmqvist

tycker du om gif? ;)

2008-05-14 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0