fredag ^

idag ha ja å mamma suttit å kollat efter behandlingshem. hittade ett 8 mil ifrån norrköping som de antagligen blir. annars fasnade ja för ett i skåne, som ligger skit fint å så. å även ett i jönköping. får se hur de blir. ska ringa soc idag å förvarna dom å allt. suuuck! men de ä ett måste. raggarfarmor sov hos mig inatt också <3 bestämt att vi ska å bowla den 25de. men lite folk :) ska bli kul att komma ut å hitta på någe för en gångsskull, hoppas bara att de går bra å ja inte får nå utbrott, men ska försöka hålla mig i skinnet för hennes skull. sen blir de väl en cider lr sju ;D

låg på sängen å skrev två texter igår/natt. skönt att rensa tankarna lite iaf. å me boken går de kanon faktiskt.


TANKESÄTTNING

Allt känns så skumt. Ja känner mig så kluven. Ena delen av mig vill vara glad även fast allt ä åt helvete medans den andra halvan bara vill skrika ut. Om ja ändå hade något att avreagera mig på, ta ut all ilska, alla aggritioner, all smärta, sorg och all hat på. Tänk om ja ändå kunde få hjälp, den hjälp ja behöver. Tabletter och samtal får ja, men ja låser mig inne i mig själv hur ska ni då få mig att öppna mig då? Om ja ändå kunde få reda på hur ni har planerat och hur ni tänker. Alltså, fattar ni inte? Ska ja behöva få ett psykbryt och slå sönder hela huset, lr ännu värre: någon lr skära sönder handlederna för att ni ska hjälpa mig? Alla dessa frågor och all smärta, men inga svar.

JOHAN SVENSSON

Bejbyy, ja slutar aldrig tänka på dig. Du finns i mina tankar 24/7. Att du ä borta föralltid känns fortfarande så overkligt, ja kan inte förklara. Den finaste människan, absolut finaste och bästa! Det ä helt sjuk att någon kunde göra det, att någon ville dig illa. Ja förstår inte, om någon bara ville förklara. Vem kan vara så dum och göra något sånt? Ingen anar hur mycke ja saknar dig, du var det bästa. Den ända för mig, du lös liksom upp allt. Nu känns allt bara kallt och mörkt. Ja vill inte att det ska vara sant. Tredje året nu :( känns som en evighet. Om någon bara kunde väcka upp mig och säga att allt bara var en hemsk mardröm. Ja försöker så gott ja kan raring, för det vet ja att du hade velat. Det ä inte lätt, men ja kämpar för DIN skull. Men du vet hur ja ä, så när ja får tag i dom. Ja vet att du både hör och ser mig, därför vet du vad ja tänker, bara du som vet vad som händer, och så ska det förbli. I TRY FOR YOU HUN. ja saknar och älskar dig så obeskrivligt mycke, vi ses på andra sidan älskling <3

nu ska ja försöka peppa mig själv lite och ta tummen ur arslet och ringa soc, suuck! håll tummarna för mig!
byye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0